Fidelio

  • Otros

Fecha: 

Vienres, Avientu 11, 2020

Hora: 

19h

Preciu: 

De 45 euros en butaca de General a 160 en palco de platea, con entrada de visibilidad reducida a 16 euros

Llugar: 

Teatru Campoamor

Conceyu: 

  • Oviedo/Uviéu

'Fidelio' estrénase per primer vegada na Ópera de Oviedo y súmase a les conmemoraciones del 250 aniversariu del nacimientu de Beethoven. La versión definitiva de la obra estrenóse'l 23 de mayu del 1814 nel Kärnterthor Theater de Viena. Ambientada nuna prisión cercana a Sevilla, narra la historia de la moza Léonore, que pon en peligru la so vida faciéndose pasar por Fidelio pa entrar na cárcel na que'l so esposu cumple condena.

L'argumentu ta basáu en 'Léonore ou L´amour conjugal' de Jean-Nicolas Bouilly. La perguapa partitura de Beethoven ye un cantu a la xusticia y a la llibertá. El so discursu dramáticu ye una declaración verdadera d'intenciones feminista y llibertaria. El compositor alemán tenía un ciñu fondu pola so única aportación llírica: "De tolos mios fíos, ésti ye'l que me costó los peores dolores, el que me causó más penes; pero por ello ye tamién el más queríu".

REPARTU

Don Fernando: Francisco Crespo.

Don Pizarro: Greer Grimsley.

Florestan: Stuart Skelton.

Leonore/Fidelio: Christiane Libor.

Rocco: Andrea Mastroni.

Marzelline: Vanessa Goikoetxea.

Jaquino: Moisés Marín.

FICHA

Direición musical: Lucas Macías Navarro.

Direición d'escena: Joan Anton Rechi.

Diseñu d'escenografía y iluminación: Francisco Leal.

Diseñu de vestuariu: Pedro Moreno.

Direición del coru: Esteban Urzelai.

Producción del Teatro de la Maestranza de Sevilla. Cola participación de la Orquesta Oviedo Filarmonía y el Coro de la Ópera de Oviedo.

Esta obra taba programada pal 7 d'avientu, pero tuvo que s'aplazar poles restricciones pola situación sanitaria pola pandemia de COVID-19.

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.