Celsius 232

  • Xornaes

Fecha: 

Miércoles, Xunetu 19, 2017 to Sábadu, Xunetu 22, 2017

Preciu: 

Entrada gratuita.

Llugar: 

Casa de Cultura d'Avilés

Conceyu: 

  • Avilés

Festival de terror, fantasía y ciencia ficción d'Avilés.


Celsius 232 ye un festival que naz para traer a la ciudá d'Avilés lo meyor y lo más destacao de la narrativa de xéneru internacional y nacional, rescamplando la creación lliteraria de fantasía, ciencia ficción y terror, ensin dexar por ello d'acutar un pequeñu espaciu a otres disciplines y dacuando a otros xéneros.


El Celsius 232 construyise sobro un alcuentru lliterariu de primerísimo nivel mundial, que compaxina actividaes más 'académiques' como charres con el autores o presentaciones de llibros, con actividaes 'de cai' que nos averen a la ciudá, como'l cine na cai, les demostraciones de xuegos d'estratexa, etc.


Combinando actividaes mañaneres pa los más pequenos con actividaes nocherniegues pa los más mayores. Con numberoses actividaes propies, pero tamién como un espaciu d'alcuentru por qu'otres asociaciones rellacionaes col xéneru puedan presentase y dar cabida a les sos propies actividaes.


El festival celébrase pela redolada de la Casa de la Cultura d'Avilés, na Plaza Domingo Acebal.


El festival ta abiertu a tolos públicos y ye gratuitu. Solo hai llende d'aforu en ciertes actividaes y talleres y nel auditoriu de la Casa de la Cultura.

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.