Willy Monroe "Globe Story"

  • Teatru

Fecha: 

Sábadu, Febreru 4, 2017

Hora: 

18:00h.

Preciu: 

5 euros

Llugar: 

Auditoriu de Siero

Conceyu: 

  • Siero

La Hestoria de "Globe” ye la so “LOVE Story”. Un espectáculu que cautiva a tolos públicos nun viaxe al traviés de los globos al centru de la fantasía y diversión, onde la imaxinación nun tien llindes.



La busca d'un amor perdío va faer que Globe amuésenos les sos habilidaes máxiques, circenses, risibles y de xacíu globoflexicas…. Asina cola ayuda y participación del públicu fai qu'esti viaxe tresformase nuna hestoria diferente cada día.



Esta "hestoria d'amor en globos” esta interpretada por Willy Monroe que de nuevu sospriéndenos colos sos interesantes y creatives propuestes artístiques qu'aguiyen l'interés y la capacidá de plasmu de los más pequeños y ayuden a los mayores a caltener la inocencia y el bon humor.



WILLY MONROE



Polifacéticu magu y artista, un gran virtuosu del ilusionismu, maxa de cerca, escultura con globos, pómpares de xabón, papiroflexa, malabares con cartes, puzzles, yo-yo, palíndromos y un montón de rareces más.



Preséntanos esti nuevu espectáculu que da continuidá al so anterior montaxe: “GLOBSESION” onde nos somorguiaba nel so mundu máxicu de globos y de nuevu utiliza esti elementu como filo conductor d'una emotiva Love Story llamada “GLOBE STORY”

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.